gecmis olsun, ümitsizliğe kapılma, 1,5 senede kaybettiğini en kötü 1,5 senede yine kazanırsın daha yaşın genç upuzun bır maraton var önünde burdan kazandığın tecrübelerini hayatının kalanında kullanacaksın. Çok geçmiş olsun bir kaç gün acını kabullen yasını tut ve daha güçlü kalk ve çalışmaya başla. Yatırım için değil briktirmek için biriktirebildiğin kadar para biriktir 2024 de halving gelince döngü tekrar başlayacak ozamana kadar elinde mümkün olduğunca kaynak biriktirmeye çalış. Biliyorum şuanda umutsuzluk, yorulmuşluk ve hevessizlik var geleceğe yönelik. Tekrar para biriktirmeye başlayınca hepsi hafifleyecek