• 22-01-2022, 00:29:31
    #55
    Üyeliği durduruldu
    yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-8 yıldır bu piyasadayım çizgi çekip fiyat tahmini yapanı gördüm, eniştesinin arkadaşından duyup fiyat tahmini yapanı gördüm ama kazakistan ile rusya arasındaki meseleden fiyat tahmini yapanı ilk defa görüyorum.

    Eth 2.0 zaten gerçekleşti, bu feeler düzelmediği sürece nft ve metaverse kendini birkaç zenginin oyuncağı olmaktan kurtaramaz.
    Kazakistan ile rusya ne alaka anlamadım ama mining açısından soruyorsanız kazakistandaki minerların büyük bir kısmı bitcoin asic miner'ı yani ethereum'u direkt olarak etkileyen bir durum söz konusu değil.

    Keşke konuyu maxigeyik'e açsaydınız, telef ettiniz konuyu hocam ama inşallah söylediklerinizde haklı çıkarsınız. Tek sorun Ethereum'un 40k dolar olması için yaklaşık 4 trilyon dolarlık market hacmine ulaşması gerekiyor. Şu an tüm kripto paraların market hacmi 2 trilyondan daha az.
    Diğer yorumlara cevap vermeyeceğim sadece size cevap vereceğim. Kazakistan ethereum miningi yapan en büyük ülkelerden biri (yasal olduğu için) ethereumun neredeyse %14lük bir değere sahip ülke.

    Elektirikler gittiği için ülkedeki kazımalar durdu ve ağda öyle bir yavaşlık oldu ki o gün neredeyse hiç bir eth işlemi gerçekleşemedi. O kadar cahilsin ki sana ne anlatsam sağ kulağından gelir sağ kulağından çıkar. bu kazakistan olayından sonra ethereum 4.0dan 3 e geriledi. ve telaşçılarda ethereumu 2.5 e kadar götürür. Ethereumun piyasası yaklaşık 400 milyar dolar. Bitcoinin borsasıda yaklaşık 800 milyar dolarlık bir hacime sahip farkettiysen ikiside neredeyse yarı yarı peki neden ethereum 3k$ iken btc 40k$? bu da arz ile alakalı.


    Vallaha birader hiç bir araştırma yapmadan kalkıp burada yorum yapıyorsun bide aşağılarcasına borsada benim 1 milyon tlye yakın bir pörtfoyum var sizin neyiniz var? çok merak ediyorum sizin neyiniz var?

    Bu arada ethereum 2.0 a geçmiş demişsin hayatımda gördüğüm en boş yorumlardan biri ethereum 2.0 a geçince old contract üzerindne yeni smart contract olucak yani yalan söylüyorsun birader orandan burandan sallıyorsun mesela bir coin yeni sürüme geçerse eski sürümü geride bırakır ve bunun için new smart contract oluşturulur. gerisi de stabil olarak devam eder 2 si aynı çatı altında 2 farklı kapı gibi düşün. ama 2 kapıda salona çıkıyor. ne atlatsam boş sana
  • 22-01-2022, 01:01:27
    #56
    rusya ukrayna savaşı olursa dolar 25 leri görebilir şeklinde yorumlar var.
    bitcoin borsasını da etkiliyor bu durum insanlar nakitte hodl bekliyor.
    Coinlerde olanlarda savaş cıkmadan parsını borsadan cıkarıyor özetle.
    olası bir savaş durumunda abd tarafındaki borsalar rusya girişindeki kullanıcıların paralarına el koyabilme durumu var.
  • 22-01-2022, 01:05:35
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rusya ukrayna savaşı olursa dolar 25 leri görebilir şeklinde yorumlar var.
    bitcoin borsasını da etkiliyor bu durum insanlar nakitte hodl bekliyor.
    Coinlerde olanlarda savaş cıkmadan parsını borsadan cıkarıyor özetle.
    olası bir savaş durumunda abd tarafındaki borsalar rusya girişindeki kullanıcıların paralarına el koyabilme durumu var.
    Doğru söze şapka çıkartılır
  • 22-01-2022, 02:24:27
    #58
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereum 2.0 güncellemesi ile 10kyı geride bırakacak.
    Nft ve metaverse kendini geliştirdiği zaman ethereum 20k$ yukarısına ulaşacak.
    Kazakistan ve rusyada işler yoluna koyulduğunda 25k$ olacak.

    Bu yükseliş trendini yakalamak isteyen yatırımcılar sürüye katılacak ethereum 30k$ olacak

    sonra balinalar ve ayılar ethereumu 40k$ yapıcak


    Ytd

    kaynak yok fikrimi söylüyorum 6ay veya 1 yıl sonra konuyu pumplayacağım.


    İyi forumlar
    2400 oldu dostum bu işte bir yanlışlık olmasın
  • 22-01-2022, 09:08:23
    #59
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereum geçen sene 800 dolardı.


    Nft projeleri ve metaverse henüz yayılmamıştı.
    Ethereumun 2.0 güncellemesi yoktu.

    Eminim ki borsada 1 tl yatırımınız yok. ama çok komiksiniz filmin adı ETHEREUMUN YÜKSELİŞİİ
  • 22-01-2022, 09:34:24
    #60
    elinde kripto olanlar hala yükseliş umudunda bilmediğiniz işe girmişsiniz ortalıkta dönen saçma sapan teorilere, hikayelere inanmak zorunda kalmışsınız
    evet 40 binde olur 400 binde ama ne zaman ? bunu bilmedikten sonra boş boş sallamanın anlamı yok.
  • 22-01-2022, 11:13:59
    #61
    beyler benimde son çektiğim çizgiye göre eth 100.000$ olacak gibi
  • 22-01-2022, 12:57:16
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer yorumlara cevap vermeyeceğim sadece size cevap vereceğim. Kazakistan ethereum miningi yapan en büyük ülkelerden biri (yasal olduğu için) ethereumun neredeyse %14lük bir değere sahip ülke.

    Elektirikler gittiği için ülkedeki kazımalar durdu ve ağda öyle bir yavaşlık oldu ki o gün neredeyse hiç bir eth işlemi gerçekleşemedi. O kadar cahilsin ki sana ne anlatsam sağ kulağından gelir sağ kulağından çıkar. bu kazakistan olayından sonra ethereum 4.0dan 3 e geriledi. ve telaşçılarda ethereumu 2.5 e kadar götürür. Ethereumun piyasası yaklaşık 400 milyar dolar. Bitcoinin borsasıda yaklaşık 800 milyar dolarlık bir hacime sahip farkettiysen ikiside neredeyse yarı yarı peki neden ethereum 3k$ iken btc 40k$? bu da arz ile alakalı.


    Vallaha birader hiç bir araştırma yapmadan kalkıp burada yorum yapıyorsun bide aşağılarcasına borsada benim 1 milyon tlye yakın bir pörtfoyum var sizin neyiniz var? çok merak ediyorum sizin neyiniz var?

    Bu arada ethereum 2.0 a geçmiş demişsin hayatımda gördüğüm en boş yorumlardan biri ethereum 2.0 a geçince old contract üzerindne yeni smart contract olucak yani yalan söylüyorsun birader orandan burandan sallıyorsun mesela bir coin yeni sürüme geçerse eski sürümü geride bırakır ve bunun için new smart contract oluşturulur. gerisi de stabil olarak devam eder 2 si aynı çatı altında 2 farklı kapı gibi düşün. ama 2 kapıda salona çıkıyor. ne atlatsam boş sana
    Son 1.5 yıldır piyasanin en büyük iki borsasının yatırım yaptığı bir projede geliştirici olarak çalışıyorum ve yazdığınız cevapta bu işten anlamayan bir kişiye gerçek gibi göstermek için süslü ve hiçbir anlamı olmayan terimler kullanmak dışında hiçbir şey yapmamışsiniz.

    Kripto para piyasalarında fiyatı düşüren btc yükselten altcoinler olur, bir altcoinin fiyatı düşüyorsa olumsuz ekstrem bir haber olmadığı sürece sebep yüksek ihtimalle bitcoindir. Kazakistan mevzusunda ağda işlem yapılmadi sözünüz tamamen içi boş bir yalandan ibarettir. Kim yapamamış?

    Btcnin 40k eth'in 3k olmasını arz ile ilişkilendirmissiniz. Ethereum un arzi bitcoinin 6 katı ve sizin bu yazdığınız şeye göre daha çok Ethereum çıkartarak ethereumun fiyatını arttirabilir olmamız gerekiyor. Daha çok TL basıp dolar karşısında değer kazanmasını beklemek ile aynı şey.

    Allah daha çok versin hocam ama 1m TL 75k dolar ediyor, bu portföy ile en fazla hacimsiz bir pairde minik yatırımcıların duygularıyla oynarsınız. Bu piyasa için oldukça küçük bir miktar. Proje geliştirmenin yanında yatırım danışmanlığı yapıyorum ve bu miktar açıkçası en ufak musteriminkinden bile düşük. Aşağılamak için soylemiyorum, siz kendinizi cebinizdeki para ile yücelttiginiz için söylüyorum.

    Cebimizdeki paranın miktarına göre kripto konusunda donanımlı olduğunuzu düşünüyorsanız iki alanda da yarışamazsiniz hocam.

    "Bir coin yeni sürüme geçerse eski sürümü geride bırakır" bu yazdığınız şey blok zinciri teknolojisine aykırı. Bunca node operatörü enayi mi tüm zincirin kayıtlarını en baştan sona kadar kaydediyor. Bı akilli siz misiniz gblarca boş datayi silip hemen yeni zincire geçiyorsunuz?

    Bir coin yeni zincire geçerse eski zincirdeki verilerini SİLMEZ. Bitcoin-bitcoincash/ eth-etc gibi yepyeni bir coinin çıktığı catallanmada bile böyle bir şey olmadı, olamaz da. Eski zinciri silerlerse milletin bakiyesi ne olcak?

    Kaldı ki eth2.0 güncellemesi bu verdiğim örnekler gibi bir çatallanma değil, tam tersi çatal birleşimi. Pow ve pos algoritmasini kullanan iki Ethereum ağının birleşmesi yani iki eski zincirin bir araya gelmesidir.

    Eth 2.0 tam anlamıyla geldi demiyorum, belki tüm paragrafta tek haklı olduğunuz kısım bu ancak neredeyse tamamlanmış durumda.

    6 aşamalı eth 2.0 sürecinin 4 aşaması tamamlandı, geriye sadece 2 faz kaldı. Şu anki faz1.5 shard aşaması ethereumun kendi sitesinde 2023 yılında tamamlanması planlaniyor olarak yazılmış. Evet bu fazlardan sonuncusu sizin bahsettiğiniz akıllı kontratları kapsıyor AMA Ethereum kontratlari solidity üzerine kurulmuştur ve eth 1.0 da halihazırda yazılmış olan akıllı kontratların çok büyük bir kısmı zaten eth 2.0a uygun halde dizayn edildi.

    Ben de ciddi miktarda Ethereum tutuyorum, umarım 40k dolar olur ama böyle hiçbir teknik desteği olmayan bir şekilde ağalar 40k dolar olacak diye konu acmanizin hiçbir mantıksal yani yok. Cebinizdeki paranın boyutu ile de insanlara ahkam kesmeyin, çok üzerler sizi. İyi forumlar hocam

    Ekleme/ Shard chains; https://ethereum.org/en/eth2/shard-chains/
  • 22-01-2022, 14:06:39
    #63
    Sponk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereumun projesi bitcoinden çok çok çok daha kaliteli ve sürükleyici bitcoinin bir projesi yok sadece kara para aklama.

    Ethereumda nft,mining,metaverse,erc20 erc721 gibi bir sürü kullanım yeri var her neresi kendini geliştirirse ethereumda gelişir.

    Bitcoini zaten geri de bırakacak
    Bitcoin hantal bir yapıya sahip. Teknolojisi artık eskidi. Ethereum ciddi bir alternatif ama 1.0 ile şu anda Solana karşısında uzun vadede şansı yok. Eğer 2.0 a geçiş tamamlanırsa işler değişir ve ciddi bir rekabet başlar.

    Cardano ve Polkadot u unutmamak lazım.

    https://kriptokoin.com/cardano-solan...hereum-katili/