vallaha siz gidin medyum falan olun yaşımı nerden bildiniz, yaşımın küçük olduğunu söylüyorsunuz sizden daha çok bilgili yazı yazmışım

bu nasıl bir kaçış yolu? bir de utanmadan yaştan vuruyorsun akıl yaşta değil baştadır ve senden büyük olduğumda kesindir.
Ne kullanıyorsan acilen bırak! Yazdıklarımı tekrar oku. Bu slogan çıktığı zaman çocuk olmalısın ki söylediğimi anlamadın. Yani yaşının küçük olması da umurumda değil, o kadar celallenme yiğido.
Kaynak soruyorsun.

Ama kendini açıklarken
gerçeklik payından dem vuruyorsun.
"Peki siz? öngörüden başka ne yapıyorsunuz?" diyorsun. Senin yaptığın şeyin adına biz öngörü diyoruz zaten. Yani yazdığım şey de benim öngörüm değil. Aslında YTL'den anlarsın sanmıştım ama ı ıh.
"bilginiz olmayan konularda fikriniz de olmasın" yazmışsın.

Kim söylemişse güzel söylemiş. Çok güzel söz. Malum 2-3 analiz ile kendini kripto analisti sanan çok.
"Bu arada ağlanacak halinizle dalga geçiyorsunuz izahı olmayan şeylerin mizahı olmaz." Yani aslında anlasan tebessüm edeceğine eminim de neyse boş ver.
ytd ne demek? bir araştır. Benden sana bir abi/kardeş tavsiyesi. Hadi uğurlar ola...