• 06-01-2022, 19:49:27
    #1
    Yıllardır kripto piyasalarında yatırımım var. Birçok kez boğa ve ayı sezonlarına denk geldim ve satmadım.
    Yani haliyle hamal olmuş oldum, malı devamlı taşıyarak?
    Sizlerde benim gibi hamal mısınız?
  • 06-01-2022, 19:50:55
    #2
    Umut fakirin ekmeği diyelim..
  • 06-01-2022, 19:56:02
    #3
    🚀🚀🚀🚀Ralli geliyor satmak yok🚀🚀🚀🚀 1 milyon dolar hedef

    piyasa çoluk çocuk doldu twitter da orada burada böyle diyerek insanları gazladılar hep 🙂
  • 06-01-2022, 19:56:44
    #4
    Hamallık yanlış bir terim ve bakış açısı. Fırsatlar bitmez sadece şekil değiştirir…
  • 06-01-2022, 20:02:11
    #5
    bekle bekle nereye kadar? bence insanın önce bi gözü doymalı. alıp satmak bana daha cazip geliyor
  • 06-01-2022, 20:03:57
    #6
    Ben 1-2 ay önce başladım kripto para toplamaya. 1-2 aydır da dip noktada. Şuanki seviyelerden alanlar kazançlı çıkacaktır diye düşünüyorum ileride.

    Not: yatırım tavsiyesi değildir.
  • 06-01-2022, 20:15:24
    #7
    2019 subat 13 ünde 23 bin liralık bnb nin hamallığını yaklaşık 2 yıl 9 ay yaptım. Gecen kasım ayında hepsini bozup evimi aldım bir kismina.
  • 06-01-2022, 20:39:03
    #8
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır kripto piyasalarında yatırımım var. Birçok kez boğa ve ayı sezonlarına denk geldim ve satmadım.
    Yani haliyle hamal olmuş oldum, malı devamlı taşıyarak?
    Sizlerde benim gibi hamal mısınız?
    2012 yılında 1.000 TL'lik btc alsaydınız ve şimdiye kadar taşısaydınız nasıl bir hammal olurdunuz.

    Kripto alıp unutulacak bir sektördür. Kar yaparsın yada yapmazsın fakat uzun süreçte hep kazanırsın.

    Alıp bıraktığın miktar seni üzmüyorsa hamallıkla ilgisi yoktur
  • 07-01-2022, 12:36:38
    #9
    Ben likit bağımlısıyım. İlk giriş yaptığımda ne güzel spot olarak ilerliyordum ve güzel kazanıyordum.
    Ne zaman ki futures kısmına geçtim ve bağımlı oldum sürekli likit oluyorum ve akıllanmıyorum.