Yıllardır kripto piyasalarında yatırımım var. Birçok kez boğa ve ayı sezonlarına denk geldim ve satmadım.
Yani haliyle hamal olmuş oldum, malı devamlı taşıyarak?
Sizlerde benim gibi hamal mısınız?