A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır kripto piyasalarında yatırımım var. Birçok kez boğa ve ayı sezonlarına denk geldim ve satmadım.
Yani haliyle hamal olmuş oldum, malı devamlı taşıyarak?
Sizlerde benim gibi hamal mısınız?
2012 yılında 1.000 TL'lik btc alsaydınız ve şimdiye kadar taşısaydınız nasıl bir hammal olurdunuz.

Kripto alıp unutulacak bir sektördür. Kar yaparsın yada yapmazsın fakat uzun süreçte hep kazanırsın.

Alıp bıraktığın miktar seni üzmüyorsa hamallıkla ilgisi yoktur