• 03-01-2022, 03:20:21
    #1
    Yani çok güzel bir eser olsa bile kim niye bizden nft alsın. Siz ne düşünüyorsunuz. Hiç Sattınız mı
  • 03-01-2022, 03:21:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu mantıkla siz ticarete hiç girmeyin hocam.
  • 03-01-2022, 03:25:00
    #3
    dnzdmrl91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantıkla siz ticarete hiç girmeyin hocam.
    Tamam hocam girmem
  • 03-01-2022, 03:25:11
    #4
    Bugün 9 adet ekledim inşallah satılır
  • 03-01-2022, 03:33:01
    #5
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 9 adet ekledim inşallah satılır
    İnşallah hocam.
  • 03-01-2022, 03:35:29
    #6
    Platin üye
    zor mudur kolay mıdır bilemem fakat olurda bu nft işi tutarsa

    Şeklinde yoklanacak olduğunuzu bilirim
  • 03-01-2022, 03:36:57
    #7
    Bende 1 haftadır kurcalıyorum. İyi bir pazarlama lazım sanırım.

    Opensea io da 100 adet deneme için nft ekledim 1 tane 4 dolara satıldı.

    Rarible de ise bugün açtım 20tane yükledim. Bu sefer twitter ve instagram destekli açtım. Ama rarible, opensea kadar hareketli değil gibi geldi.

    Dikkat çekmek için bir kaç yöntem duydum. Son satılanlara girip alıcıyı takip etmek, ünlü satıcılara hediye nft göndermek gibi(kendi sayfasında görünmesi için). Bunlarıda ilerleyen günlerde deneyeceğim.
  • 03-01-2022, 16:03:41
    #8
    Eğer NFT nizin sağlam bir altyapısı yoksa çok hayal kurmayın. Alanlar genelde koleksiyonerler ve onlar da ileride değerleneceğine inandıkları projelere yatırım yaparlar. 2 maskot, kıyafet ve aksesuar değiştir gibi basit değil olay. Benim de projem var ama çok detaylı ve ben NFT'lerimin tanesini en az 1 ETH'ye satmayı planlıyorum.
  • 09-01-2022, 22:48:48
    #9
    rarible benimde gördüğüm kadarıyla çok sönük gibi genelde bu iş sosyal medya olsun satış yoğunluğu olsun opensea üzerinden dönüyor gibi