Bende 1 haftadır kurcalıyorum. İyi bir pazarlama lazım sanırım.

Opensea io da 100 adet deneme için nft ekledim 1 tane 4 dolara satıldı.

Rarible de ise bugün açtım 20tane yükledim. Bu sefer twitter ve instagram destekli açtım. Ama rarible, opensea kadar hareketli değil gibi geldi.

Dikkat çekmek için bir kaç yöntem duydum. Son satılanlara girip alıcıyı takip etmek, ünlü satıcılara hediye nft göndermek gibi(kendi sayfasında görünmesi için). Bunlarıda ilerleyen günlerde deneyeceğim.