Sen nasıl kripto paralarla ilgilenmiyorsun hocam dendi.. ve artık bu işin içindeyim bende sonumuz hayır olsun inşallah.
XXX $ ile başladım umarım bu üzün serüvenin sonu X ₺ olmaz.. iyi geceler.
Hoş geldim aranıza..
8
●243
- 02-01-2022, 03:20:5226 Kasım'da Aldığım Coindi Sabredip Bekledim Bu Akşam Şansa Cüzdana Bakayım Dedim 2x civarına gelmiş sattım gitti 😂 kısmette varmış demek ki kendinizi fazla kaptırmayın Sepetin %75 i Raca da YTD

- 02-01-2022, 03:21:05Aman hocam fazla yüklenme, ne olacağı belli olmuyor. Bol kazançlar.
- 02-01-2022, 03:22:59Valla nasipte varsa diyerekten girdim malum kişinin lafıyla param yarılandı bankada $ duracagına 3-5 bişey alıyım bari diye girdim bakalım hayırlısı.Mikailablay16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2022, 03:25:25İnşallah hocam güzel rakamları görebiliriz nasiptrn öteye yol yokPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2022, 03:26:14Şahsen ben böyle düşünmüyorum üstad para paradır. harcamadan kaybettiğim paraya üzülürüm. Ama ayak uydurmak lazım öğrenmek lazımdır diyerekten girdim kar amacım yok al sat al sat yaptım anlıyormuş gibi grafiklere bakıyorum..t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam cümlemizeMikailablay16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2022, 06:39:23Yaklaşık 25.000$ ile işlem çeviriyorum şuanda.
Piyasa gerçekten kötü.
Long-Short marjin girip riskle katlıyorum

