t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kripto olayında üzmeyecek parayla girmekte fayda var. Bu limit kişiden kişiye göre değişir, kimisi için 10$ kimisi için 100$ kimisi için de 1000$
Şahsen ben böyle düşünmüyorum üstad para paradır. harcamadan kaybettiğim paraya üzülürüm. Ama ayak uydurmak lazım öğrenmek lazımdır diyerekten girdim kar amacım yok al sat al sat yaptım anlıyormuş gibi grafiklere bakıyorum..
Mikailablay16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam güzel rakamları görebiliriz nasiptrn öteye yol yok
İnşallah hocam cümlemize