• 24-12-2021, 23:48:41
    #38
    Üyeliği durduruldu
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle değil de buna benzer bir şey yaparlar diğer türlü altından kalkamazlar
    neden hocam? vergi almayınca niye altından kalkılamıyor anlamadım?
  • 24-12-2021, 23:53:11
    #39
    vergi varsa geçmişe yönelikte işler ileriye yönelik falan filan olmaz. yüz milyonlar kaldıran var bırakmazlar.
  • 24-12-2021, 23:57:45
    #40

    Kripto paralar bir yatırım aracı, o yüzden geçmişe dönüş vergilendirme mümkün değil.

    Adsense ise bir gelir elde edilen kurumdu ve yasa olmasa da fatura kesilmesi gerekiyordu. Arada ciddi farklar var.
  • 25-12-2021, 00:09:42
    #41
    Ben her işim yasal olsun, yaptığım işte evrak eksiğim olmasın kanuna uygun olsun diye saçma sapan şeylere para ödemekten iş yapamıyorum. Birde böyle yatırmada çekmede %20 gibi bir saçmalık olursa, işte o zaman tamamen kayıtdışı kaçak iş yaparım. Zaten zor geçiniyoruz, borç ödemekten ne iş yapsakta kazansak diye butik Ali olmuşuz. Devlet baba benim bir sürü borcum onlarada bir el atsan diyorum. Al anasını satayım her şeyimi al feda olsunda, şu borçlarımı bari öde, karın tokluğuna çalışırım ben.
  • 25-12-2021, 00:10:03
    #42
    Bankalardaki kura bakın, borsalardaki tether kuruna bakın.

    Bankalardaki makasa bakın, borsalardaki makasa bakın.

    Elbette borsalara taş konacak..
  • 25-12-2021, 00:14:16
    #43
    Tüh yaa yasa tamda gidişime geldi... gördünmü vergi veremicem!
  • 25-12-2021, 00:21:08
    #44
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto paralar bir yatırım aracı, o yüzden geçmişe dönüş vergilendirme mümkün değil.

    Adsense ise bir gelir elde edilen kurumdu ve yasa olmasa da fatura kesilmesi gerekiyordu. Arada ciddi farklar var.
    yatırım aracı olduğundan dolayı ileri de alamazlar. bugün dolar da ev de yatırım aracı ev aldığımızda %10 %20 vergi ödemiyoruz ya da 2. el araba aldığımız da ya da döviz büroundan dolar aldığımız da
  • 25-12-2021, 00:30:02
    #45
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım aracı olduğundan dolayı ileri de alamazlar. bugün dolar da ev de yatırım aracı ev aldığımızda %10 %20 vergi ödemiyoruz ya da 2. el araba aldığımız da ya da döviz büroundan dolar aldığımız da
    Muhtemelen kambiyo vergisi gibi birşey olacaktır