KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatırım aracı olduğundan dolayı ileri de alamazlar. bugün dolar da ev de yatırım aracı ev aldığımızda %10 %20 vergi ödemiyoruz ya da 2. el araba aldığımız da ya da döviz büroundan dolar aldığımız da
Muhtemelen kambiyo vergisi gibi birşey olacaktır