Ben her işim yasal olsun, yaptığım işte evrak eksiğim olmasın kanuna uygun olsun diye saçma sapan şeylere para ödemekten iş yapamıyorum. Birde böyle yatırmada çekmede %20 gibi bir saçmalık olursa, işte o zaman tamamen kayıtdışı kaçak iş yaparım. Zaten zor geçiniyoruz, borç ödemekten ne iş yapsakta kazansak diye butik Ali olmuşuz. Devlet baba benim bir sürü borcum onlarada bir el atsan diyorum. Al anasını satayım her şeyimi al feda olsunda, şu borçlarımı bari öde, karın tokluğuna çalışırım ben.