Bu kacinci oldu bilmiyorum.
Bugun van tokenin on satisi vardi aninda girdim satisi onayladim sistemsel hata diyip aldirmadi.
Bitexenden ön satış alımı yapabilen var mı?
5
●79
- 03-12-2021, 13:25:15
- 03-12-2021, 13:29:07YaLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Internetim de yavas degil aninda secim yapip miktar girdim 10 15 sn bekletip sistemsel hata tekrar deneyin dedi.Burada kazanclar fazla oluyor ama aldirmiyorlar.Alanlar var ama nasil aliyolar ben cozemedim - 03-12-2021, 13:46:25Hocam size bir dost tavsiyesi azıcık aklınız var ise bitexen borsanindan uzak durun. O borsa üzerinden kara para aklaniyor bence. Ve ön satışları genellikle 10saniye içinde bitiyor. Ya ekip kendine alıyor yada kendi yandaşlarına aldırıyor. Size tavsiyem bitexenden uzak durun stabil çalışan bir borsa değil
- 03-12-2021, 13:52:48Hocam ben normalde sadece gate ve binancedeyim ama cok cuzi bi miktari da bitexende ceviriyordum ama hic guvenli gelmiyor bana.Bu onsatislarda bu isin tuzu biberi oldu daha kullanmam.OzcanByri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
