Hocam size bir dost tavsiyesi azıcık aklınız var ise bitexen borsanindan uzak durun. O borsa üzerinden kara para aklaniyor bence. Ve ön satışları genellikle 10saniye içinde bitiyor. Ya ekip kendine alıyor yada kendi yandaşlarına aldırıyor. Size tavsiyem bitexenden uzak durun stabil çalışan bir borsa değil
Hocam ben normalde sadece gate ve binancedeyim ama cok cuzi bi miktari da bitexende ceviriyordum ama hic guvenli gelmiyor bana.Bu onsatislarda bu isin tuzu biberi oldu daha kullanmam.