• 27-11-2021, 14:24:21
    #1
    Son zamanlarda gördüğüm tüm kripto reklamlarında staking olayı var. Olayın özü nedir çözemedim. Anladığım tek şey para yatırıyorsun ve miktarına göre faiz alıyorsun.
    Yapılan siteler bildiğimiz ponzi sitelerini andırıyor.
    Bir kaç borç kapatırız, en azından personel maaşını çıkartırız diyerek kripto sektöründe bir miktar yatırım yaptık ama borsa oynama konusunda acaip şanssız olduğumu kabullenmek uzun zamanımı aldı.
    Açıkçası başka şeyler denemek istiyorum, bunu göze aldım. Ne tavsiye edersiniz?
  • 27-11-2021, 14:27:21
    #2
    Faiz işte hocam TL yatırıp TL alacağına kripto para yatırıp belli bir yüzdeye göre kripto para alıyorsun. Binance`da da var.
  • 27-11-2021, 14:30:00
    #3
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz işte hocam TL yatırıp TL alacağına kripto para yatırıp belli bir yüzdeye göre kripto para alıyorsun. Binance`da da var.
    Faiz diyende var ödül diyende
  • 27-11-2021, 14:33:11
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz diyende var ödül diyende
    Valla ben orasına takılmıyorum faiz ödül ya da kar farketmez önemli olan sistem sürekliliği ve yatırım güvenliği. Pozilerde istisnasız acı verici sonuçları görüyoruz ama bu sistem farklıysa detayını işin nasıl yürüdüğünü öğrenmek istiyorum.
  • 27-11-2021, 14:35:48
    #5
    Stake dediğimiz olayın açılımı Proof of Stake yani Hisse İspatı algoritmasıdır. Hisse Kanıtı protokolünde, işlem doğrulayabilmek ve gelirden pay almak isteyen kullanıcılar, kriptopara varlıklarını, doğrulama için kullanılmak üzere kilitlemeleri gerekir. "Staking" (gelirden pay alma) olarak adlandılan bu kilitleme işleminde, cüzdanda, bu işlem için kullanılmak istenen tutar, kilidi kaldırılana kadar cüzdandan çekilemez ve kullanıcının hissesi olarak ağda işaretlenir.

    Not: Yukarda anlattığım üzere staking olayı faiz değildir. Ağın devamlılığını, işlemlerin doğrulanmasını hisselerinizle sağlıyorsunuz. Olay bu.
  • 27-11-2021, 14:57:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda gördüğüm tüm kripto reklamlarında staking olayı var. Olayın özü nedir çözemedim. Anladığım tek şey para yatırıyorsun ve miktarına göre faiz alıyorsun.
    Yapılan siteler bildiğimiz ponzi sitelerini andırıyor.
    Bir kaç borç kapatırız, en azından personel maaşını çıkartırız diyerek kripto sektöründe bir miktar yatırım yaptık ama borsa oynama konusunda acaip şanssız olduğumu kabullenmek uzun zamanımı aldı.
    Açıkçası başka şeyler denemek istiyorum, bunu göze aldım. Ne tavsiye edersiniz?
    @aosmanergen; staking i en yalın haliyle yazmış. Şüphesiz Renaissance Technologies değilseniz sizin için az ama en stabil ve kazançlı sistem staking dir. Diğer her işleminiz/düşünceniz anaparanızı eritecektir ve günün sonunda kesinlikle zarar edeceksinizdir. Renaissance Technologiesde matematiksel ve istatistiksel analizden bir sinyal üretiyor, bu sinyale margin oynuyor.