eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda gördüğüm tüm kripto reklamlarında staking olayı var. Olayın özü nedir çözemedim. Anladığım tek şey para yatırıyorsun ve miktarına göre faiz alıyorsun.
Yapılan siteler bildiğimiz ponzi sitelerini andırıyor.
Bir kaç borç kapatırız, en azından personel maaşını çıkartırız diyerek kripto sektöründe bir miktar yatırım yaptık ama borsa oynama konusunda acaip şanssız olduğumu kabullenmek uzun zamanımı aldı.
Açıkçası başka şeyler denemek istiyorum, bunu göze aldım. Ne tavsiye edersiniz?
@aosmanergen; staking i en yalın haliyle yazmış. Şüphesiz Renaissance Technologies değilseniz sizin için az ama en stabil ve kazançlı sistem staking dir. Diğer her işleminiz/düşünceniz anaparanızı eritecektir ve günün sonunda kesinlikle zarar edeceksinizdir. Renaissance Technologiesde matematiksel ve istatistiksel analizden bir sinyal üretiyor, bu sinyale margin oynuyor.