• 25-11-2021, 19:06:42
    #28
    0.090'larda iken bir miktar aldım, şu an güzel bir kâr bıraktı. Sanırım orta vade elimde tutacağım.
  • 25-11-2021, 19:30:17
    #29
    İlk defa duyuyorum. Paranızı çöpe atmayın derim.
  • 25-11-2021, 19:31:48
    #30
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duyuyorum. Paranızı çöpe atmayın derim.
    Hemen hesaptan parayı çekiyorum, tavsiyeniz için teşekkürler. Sayenizde paramı kaybetmeyeceğim.
  • 25-11-2021, 20:02:43
    #31
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii devam eder. Burada defalarca Bloktopia konusu açıp bas bas bağırdım
    abi ATLAS a bakma fırsatın oldu mu , ben alacaktım usdt yok diye kaçırdım yükselip düşmüş biraz , durumu nedir sence burdan girilir mi ? 15 aralıkta oyunu çıkıyor
  • 25-11-2021, 20:18:30
    #32
    burakozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ATLAS a bakma fırsatın oldu mu , ben alacaktım usdt yok diye kaçırdım yükselip düşmüş biraz , durumu nedir sence burdan girilir mi ? 15 aralıkta oyunu çıkıyor
    Sepetimde şuan Atlas var ama eğer olmasaydı burası benim değerlendirebileceğim seviye olmazdı.
  • 25-11-2021, 20:19:09
    #33
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sepetimde şuan Atlas var ama eğer olmasaydı burası benim değerlendirebileceğim seviye olmazdı.
    Teşekkürler abi
  • 26-11-2021, 07:38:02
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duyuyorum. Paranızı çöpe atmayın derim.
    Herkesin duyduğu, konuştuğu ve bir ürün ise korkmalısınız !!!
    Siz Shiba Doge alın
  • 27-11-2021, 02:02:58
    #35
    Nereden aldiniz
  • 27-11-2021, 15:20:49
    #36
    Aldık tabi, almaz mıyız... O kadar çok konu açtın, yazdın, çizdin ki... 😜