abi ATLAS a bakma fırsatın oldu mu , ben alacaktım usdt yok diye kaçırdım yükselip düşmüş biraz , durumu nedir sence burdan girilir mi ?

15 aralıkta oyunu çıkıyor
Sepetimde şuan Atlas var ama eğer olmasaydı burası benim değerlendirebileceğim seviye olmazdı.