Konu
Bloktopia Almış Olanlar Var Mı:)
25-11-2021, 19:06:42
#28
KesifAsya
0.090'larda iken bir miktar aldım, şu an güzel bir kâr bıraktı. Sanırım orta vade elimde tutacağım.