• 21-11-2021, 01:06:14
    #10
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rasgele kaldıraca basan ben bunu beğenmedim.

    çok kötü bir tablo hocam. 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mantığım şöyle hocam ; diyelim 1000 usdt var bunun 150 sini bir coin e attıktan sonra karı alıp bi 5 dk lık aradan sonra başka coine geçmektir.
    anladım hocam tek tek ilerliyorsunuz 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
    omercapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Kaldıraç Zaten Risk , Elimdeki tutarın 10 da 1 kadar 5 x max işlem açıyorum . %100 kar a çık % 50 zararda marjin %100 kadar al limitin hafif üstüne %300 kadar daha al yapıyorum . Haliyle Lik fiyarım cok uzak oluyor evveliyatlık takılıyorum . attıgım paradan %100 kazanmadan da bırakmıyorum . Açılan min işlem 100 dolar şuan emir girili 7-8 hacimli coin mevcut 1 haftadır onlarla yatıp kalkıyorum emirlerim dizili . Kısa vade 20 x ve üzeri hızlı kar edeyim diyorsan farkında olmadan lik farkında olmadan karda olursun ama risk seviyesi yüksek . 20 de 1 ile her %70 de %200 üzerinde alım yapman lazım . ama bi yararlarsa sen alım yapmaya yetişemezsin
    sizinki de güzel taktikmiş fakat benim için sanırım o çoook ileri seviye bir işlem gibi duruyor. 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
  • 21-11-2021, 01:10:00
    #11
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam tek tek ilerliyorsunuz 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız

    sizinki de güzel taktikmiş fakat benim için sanırım o çoook ileri seviye bir işlem gibi duruyor. 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
    Hocam Tutarlar Çok düşük birde hacimli coin secmelisiniz seçimleriniz hacimsiz ama uzun vade beklerim diyorsanız (3-4 hafta) %500 kar edeceginiz işlemler mevcut . bazı coinler algo örnek birden hacimlenir 2 hafta kimse görmez. sizin sectiginiz coinler ise daha uzun vadede kar elde ettirecek coinler . korkup da zarardan bozmayın . bekleyin lik yaklastıkca ekleyin . örnek lik 1.891 güncel pozisyon 1.981 sizin emriniz 1,90 da olsun buradan tekrar %100 veya %300 arası alım yapın .
  • 21-11-2021, 01:12:57
    #12
    omercapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Tutarlar Çok düşük birde hacimli coin secmelisiniz seçimleriniz hacimsiz ama uzun vade beklerim diyorsanız (3-4 hafta) %500 kar edeceginiz işlemler mevcut . bazı coinler algo örnek birden hacimlenir 2 hafta kimse görmez. sizin sectiginiz coinler ise daha uzun vadede kar elde ettirecek coinler . korkup da zarardan bozmayın . bekleyin lik yaklastıkca ekleyin . örnek lik 1.891 güncel pozisyon 1.981 sizin emriniz 1,90 da olsun buradan tekrar %100 veya %300 arası alım yapın .
    anladım hocam. yeni yeni başladığım için, hacimli coinler hangileri, hacimleri neye göre belirleniyor bilemediğim için, rast gele binance da olan tüm coinler üzerinden denemeler yapıyorum.

    bunlar stopları çok cüzi miktarda ayarlı zaten. dediğin gibi ilave alımda yapıp beklerim sorun değil.
    fakat hacimli coinleri nasıl görebilir ve bulabilirim.
  • 21-11-2021, 11:55:21
    #13
    Hocam böyle rastgele coin seçip kaldıraçlı işlem açmak çok sürdürülebilir bir sey degil maalesef. 1 tutar 2 tutar 3.'de kötü sonuçlar gelebilir. Kaldıraçlı işlemden benim tavsiyen trend takibidir. Kısa vadeli işlem yapıyosanız (scalp) 15-5 hatta belki 1 dklık grafiklerde trend çizimi yapıp trende göre işleme giriş, trend altı %2-3 seviyesine stop koyarak ilerlemek bana en mantıklı gelen işlem türü. Kaldıraç olarak da 5x'in üstü hep kumar gibi gelmiştir bana...
  • 21-11-2021, 12:22:03
    #14
    hikman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle rastgele coin seçip kaldıraçlı işlem açmak çok sürdürülebilir bir sey degil maalesef. 1 tutar 2 tutar 3.'de kötü sonuçlar gelebilir. Kaldıraçlı işlemden benim tavsiyen trend takibidir. Kısa vadeli işlem yapıyosanız (scalp) 15-5 hatta belki 1 dklık grafiklerde trend çizimi yapıp trende göre işleme giriş, trend altı %2-3 seviyesine stop koyarak ilerlemek bana en mantıklı gelen işlem türü. Kaldıraç olarak da 5x'in üstü hep kumar gibi gelmiştir bana...
    anladım hocam değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum
  • 05-02-2025, 21:57:17
    #15
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bir süredir eğitim videoları teknik analiz videoları indikatör videoları vb videolar izliyorum.
    Bulduğum indikatör ve stratejiler doğru sonuçlarda veriyor. Fakat şöyle bir sorun var,
    işlemi açıyorum, 3-4 usd kar görünce stopu hemen oraya çekiyorum. korkuyorum ya düşerde zarar edersem gibisine.

    işlemi ertesi güne bıraksam belki 30 40 usd kar edeceğim ama emin olamıyorum.

    sizler analizlerinizi yaptığınız coinlerin kaldıraçlı işlemlerini ne kadar süre açık bırakıyorsunuz ?

    kendi alt stop ya da üst stopa gelinceye kadar mı bekliyorsunuz?

    yoksa direk yüksek kaldıraçı basıp anlık karı alıp çıkıyor musunuz?

    önerilerileriniz varsa dinlemek isterim.

    Edit: Ayrıca aynı anda tüm bakiyeyi 5-6- coine mi bölmek mantıklı yoksa tüm bakiye ile tek işlem mi mantıklı ?


    Edit 2 Böyle bir tablo için yorumunuz nedir acaba ?



    Hocam selamlar halen işlem yapıyormusunuz bende girmeyi düşünüyorum açıkçası
  • 12-03-2025, 02:05:22
    #16
    Ertoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar halen işlem yapıyormusunuz bende girmeyi düşünüyorum açıkçası
    A.selam hocam,
    ben geçtiğimiz bu süreçte piyasadan çekilip ara verip sonra tekrar dönmelerim çok oldu. Şuan henüz tekrardan dönüş sağlamadım fakat yakında sağlamayı düşünüyorum. Ama size taviyem, gruplardan vslerden uzak durup kendinize ait bir strateji yapmanızdır ve eğitim almanızdır
  • 12-03-2025, 18:00:26
    #17
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A.selam hocam,
    ben geçtiğimiz bu süreçte piyasadan çekilip ara verip sonra tekrar dönmelerim çok oldu. Şuan henüz tekrardan dönüş sağlamadım fakat yakında sağlamayı düşünüyorum. Ama size taviyem, gruplardan vslerden uzak durup kendinize ait bir strateji yapmanızdır ve eğitim almanızdır
    Öyle dandik şeylerle işim olmza sadece bot açısandan bakıyorum onun dışında o gurupdakiler benim kadar strateji yine bilemez