SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rasgele kaldıraca basan ben bunu beğenmedim.

çok kötü bir tablo hocam. 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim mantığım şöyle hocam ; diyelim 1000 usdt var bunun 150 sini bir coin e attıktan sonra karı alıp bi 5 dk lık aradan sonra başka coine geçmektir.
anladım hocam tek tek ilerliyorsunuz 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız
omercapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Kaldıraç Zaten Risk , Elimdeki tutarın 10 da 1 kadar 5 x max işlem açıyorum . %100 kar a çık % 50 zararda marjin %100 kadar al limitin hafif üstüne %300 kadar daha al yapıyorum . Haliyle Lik fiyarım cok uzak oluyor evveliyatlık takılıyorum . attıgım paradan %100 kazanmadan da bırakmıyorum . Açılan min işlem 100 dolar şuan emir girili 7-8 hacimli coin mevcut 1 haftadır onlarla yatıp kalkıyorum emirlerim dizili . Kısa vade 20 x ve üzeri hızlı kar edeyim diyorsan farkında olmadan lik farkında olmadan karda olursun ama risk seviyesi yüksek . 20 de 1 ile her %70 de %200 üzerinde alım yapman lazım . ama bi yararlarsa sen alım yapmaya yetişemezsin
sizinki de güzel taktikmiş fakat benim için sanırım o çoook ileri seviye bir işlem gibi duruyor. 1. mesaja bir tablo bıraktım yorum yapar mısınız