• 16-11-2021, 17:51:40
    #10
    Ay başına kadar ücretsiz deneme imkanı verdiğimiz ve aktif çalışan işlemlerimizi inceleyebileceğiniz konumu inceleyebilirsiniz. https://www.r10.net/referansli-coin-...konusudur.html
  • 16-11-2021, 17:57:33
    #11
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzami inceleyebilirsiniz bugünkü düşüşte bile dipten alarak kazandırmaya devam ediyor. 8 aydır hiç zarar yapmadı sistem
    Hiç zararına satmadı mı Mesela mayıs sonunda manuel müdahele edip zararına satmış olabilir misiniz?
  • 16-11-2021, 17:59:59
    #12
    LRC'ye yatırım yapar beklerdim o kadar param olsa.

    YTD
  • 16-11-2021, 18:43:02
    #13
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç zararına satmadı mı Mesela mayıs sonunda manuel müdahele edip zararına satmış olabilir misiniz?
    Hiç mi zarara satmadı diye soranlar için küçük bir nazarlık yaptık
  • 16-11-2021, 19:56:32
    #14
    Python Coder
    Siz kâr etmeden hiçbir ücret almadığım kripto para botumu imzamdaki konudan inceleyebilirsiniz hocam
  • 16-11-2021, 19:59:44
    #15
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum yanlış yere açtıysam affola.

    Piyasada 1-2 tane bot varmış sanırsam 1 tanesini araştırmıştım X.xxx $ bakiye yüklediğinde bakiyen kadar işlem limitin oluyormuş belirlediğin coini sürekli olarak takip edip alıp-satıyormuş (tahmin ediyormuş)

    24 saatimin 16-17 saati bilgisayar başında geçiyor ve hayatımın sonuna kadar aylık maaşlı eleman olmak istemiyorum bu yüzden XXX.XXX miktar ile coin borsasına girmeyi düşünüyorum.

    1.Sorum: Böyle bir bot var mı?

    2.Sorum: Kullanan var mı?

    3.Sorum: Bu konuda hiçbir bilgim yok nereden başlayabilirim?

    4.Sorum: Hiç bilmeyen için bu bütçe az mı çok mu? Ufak miktarlar ile başlayıp al-sat yapsam daha mı mantıklı olur?

    Şimdiden tüm cevaplar için teşekkür ederim.

    Hocam Borsaların kendi GRID botları var. Onlara istediğiniz herhangi bir coinin hangi aralıkta al-sat yapması gerektiğini giriyorsunuz. Bot o fiyat aralığında sürekli al-sat yapıyor. Kontrol de sizde oluyor. Size sadece coin bulmak ve fiyat aralığı girmek kalıyor. (En zor kısım)

    Mesela KUCOİN de bu kişi 29 ekimde böyle bir işlem aralığı belirleyip bot başlatmış. 75 kat yapmış.
  • 16-11-2021, 20:31:49
    #16
    Merhabalar
    kendi yapmıs oldugumuz yazılım ile kendi olusturacagınız stratejiye göre calısan bir sistem tasarlardık
    kullanmak isterseniz tek koin icin ÜCRETSİZ deneyebilirsiniz.
    hayırlı bol kazançlar
  • 17-11-2021, 03:06:13
    #17
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum yanlış yere açtıysam affola.

    Piyasada 1-2 tane bot varmış sanırsam 1 tanesini araştırmıştım X.xxx $ bakiye yüklediğinde bakiyen kadar işlem limitin oluyormuş belirlediğin coini sürekli olarak takip edip alıp-satıyormuş (tahmin ediyormuş)

    24 saatimin 16-17 saati bilgisayar başında geçiyor ve hayatımın sonuna kadar aylık maaşlı eleman olmak istemiyorum bu yüzden XXX.XXX miktar ile coin borsasına girmeyi düşünüyorum.

    1.Sorum: Böyle bir bot var mı?

    2.Sorum: Kullanan var mı?

    3.Sorum: Bu konuda hiçbir bilgim yok nereden başlayabilirim?

    4.Sorum: Hiç bilmeyen için bu bütçe az mı çok mu? Ufak miktarlar ile başlayıp al-sat yapsam daha mı mantıklı olur?

    Şimdiden tüm cevaplar için teşekkür ederim.
    İndikatörlerimizi deneyebilirsiniz.
  • 17-11-2021, 22:39:05
    #18
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Borsaların kendi GRID botları var. Onlara istediğiniz herhangi bir coinin hangi aralıkta al-sat yapması gerektiğini giriyorsunuz. Bot o fiyat aralığında sürekli al-sat yapıyor. Kontrol de sizde oluyor. Size sadece coin bulmak ve fiyat aralığı girmek kalıyor. (En zor kısım)

    Mesela KUCOİN de bu kişi 29 ekimde böyle bir işlem aralığı belirleyip bot başlatmış. 75 kat yapmış.

    Sizden görüğnce biraz üzerine gittim , aktif kullanıyormusunuz bu sistemi ? Bir çalışma yaparak birşeyler denedim 1 günlük durum bu şekilde , ama bu sistemi tam olarak anlamadım . Eldeki coin sayısını yükseltme üzerine mi gidiyor acaba , yoksa take profit mi yapıyor doğrudan