Hocam Borsaların kendi GRID botları var. Onlara istediğiniz herhangi bir coinin hangi aralıkta al-sat yapması gerektiğini giriyorsunuz. Bot o fiyat aralığında sürekli al-sat yapıyor. Kontrol de sizde oluyor. Size sadece coin bulmak ve fiyat aralığı girmek kalıyor. (En zor kısım)
Mesela KUCOİN de bu kişi 29 ekimde böyle bir işlem aralığı belirleyip bot başlatmış. 75 kat yapmış.
Sizden görüğnce biraz üzerine gittim , aktif kullanıyormusunuz bu sistemi ? Bir çalışma yaparak birşeyler denedim 1 günlük durum bu şekilde , ama bu sistemi tam olarak anlamadım . Eldeki coin sayısını yükseltme üzerine mi gidiyor acaba , yoksa take profit mi yapıyor doğrudan