Sizden görüğnce biraz üzerine gittim , aktif kullanıyormusunuz bu sistemi ? Bir çalışma yaparak birşeyler denedim 1 günlük durum bu şekilde , ama bu sistemi tam olarak anlamadım . Eldeki coin sayısını yükseltme üzerine mi gidiyor acaba , yoksa take profit mi yapıyor doğrudan
Girdiğiniz fiyat aralığında coin hareketine göre sürekli al-sat yapıyor. Alım satım olduğunda da kar olarak kenara koyuyor. Aktif olarak kullanmıyorum bunu zaten bırakacaksın 1 ay falan bekleyecek fiyat aralığını da yüksek tutacaksın. Ben günlük alsat yaptığım için pek bana göre değil.