• 16-11-2021, 14:14:17
    #10
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye gibi alt seviye ülkelerde bu mümkün değil maalesef
    Elinde olan 3 kuruşu da kaybediyor insan ha ticaret deneyip ordan kazanmaya çalışmışsın batmışsın yada çıkmışsın ha oturduğun yerden kripto para piyasasında batmışsın yada çıkmışsın pek bi fark yok bence ama kriptodan kazananlardan da o para çıkıyor bi şekilde zarar olarak en azından gördüğüm kadarıyla şahit olduklarım var ona dayanarak söylüyorum herkesin kendi görüşü tabi
  • 16-11-2021, 14:15:30
    #11
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmez düşmez merak etme. Balon mu bu düşsün 😅
    Şu süreçte, balondan daha beter. İki borsanın oyuncağı olduk valla. Dün yaptıkları vurgun 100 milyon dolardan fazla Binance'in
  • 16-11-2021, 17:27:59
    #12
    Yeni test ettiğimiz sistem bugün 200 üzerinde alım emri verdi biz de bütçemiz kadarıyla toplayabildiğimiz kadar topladık.
  • 16-11-2021, 17:32:59
    #13
    Kurumsal Üye
    %70 dolardaydım %5'iyle alım yaptım
    %30'u da mecburiyetten satamadım terste kaldık eylülde ama ADA sonuçta çıkar, çıkmazsa eklemeyle kapatırız bir yerde
  • 16-11-2021, 19:53:43
    #14
    ENS aldım bekliyorum. 52dolardan ytd
  • 16-11-2021, 19:57:40
    #15
    Bu düşüşler alım fırsatı olup kaldirac ile işlem yapmayın azla yetinmeyi öğrenmeli insan
  • 17-11-2021, 16:27:39
    #16
    Spotta 3 bin dolar zarar var. Spot olduğu için yakmıyorum 😎