Türkiye gibi alt seviye ülkelerde bu mümkün değil maalesef
Elinde olan 3 kuruşu da kaybediyor insan ha ticaret deneyip ordan kazanmaya çalışmışsın batmışsın yada çıkmışsın ha oturduğun yerden kripto para piyasasında batmışsın yada çıkmışsın pek bi fark yok bence ama kriptodan kazananlardan da o para çıkıyor bi şekilde zarar olarak en azından gördüğüm kadarıyla şahit olduklarım var ona dayanarak söylüyorum herkesin kendi görüşü tabi