Konu
Kayıplar ne durumda?
16-11-2021, 17:32:59
#13
uckan
Kurumsal Üye
%70 dolardaydım %5'iyle alım yaptım
%30'u da mecburiyetten satamadım terste kaldık eylülde ama ADA sonuçta çıkar, çıkmazsa eklemeyle kapatırız bir yerde