• 16-11-2021, 14:06:35
    #1


    Dün BTC'nin efsanevi düşüşü ile, önemli ölçüde kaldıraçta olan ben baya bir kaybettim. BTC'nin düşüşünden yararlanan var mı? Saat 3'e kadar uyumadım, 3'te 15 dakika uyuyakalmisim. Geldiğimde +%40'de olan poz, -%55 vermiş. İyi forumlar
  • 16-11-2021, 14:09:22
    #2
    Bu düşüşler fırsattır diyip alttan topladık alcoinleri. Aşağıdaki resimde ekstrası oldu. 80k ya kadar kapatmam pozisyonu
  • 16-11-2021, 14:09:55
    #3
    Maalesef birçok şeyde içerdeyim. Nötr olunca çıkacağım bir süre ara vereceğim.
  • 16-11-2021, 14:10:36
    #4
    Bizim sistem düşüşte dipten bol bol topladı güzel fırsatlar oluşmuştu
  • 16-11-2021, 14:10:37
    #5
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu düşüşler fırsattır diyip alttan topladık alcoinleri. Aşağıdaki resimde ekstrası oldu. 80k ya kadar kapatmam pozisyonu
    Hocam dikkat edin, 40k'ya düşmesin
  • 16-11-2021, 14:12:01
    #6
    kripto para işinden uzak durmak lazım bence
  • 16-11-2021, 14:12:39
    #7
    ne bekliyorsunuz merak ediyorum ? Vur kaç için mantıklı olabilir ... Bu yeni değil , geçmişte de bugünde yarın da hızlı düşüş ve artışlar olabilir. Eth yatırımı yapıyorum '' YATIRIM '' yapıyorum . Evet büyük ciddi kayıp var ancak girişte aldığım tutarın altına düşmedi . Düşebilir de açıkçası sorun değil ancak 2 yıl sonra ya da 5 yıl sonra ne durumda olacağını bilmiyoruz. '' Ben bu yüzden yatırım yapıyorum ''
  • 16-11-2021, 14:12:41
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kripto para işinden uzak durmak lazım bence
    Türkiye gibi alt seviye ülkelerde bu mümkün değil maalesef
  • 16-11-2021, 14:13:01
    #9
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dikkat edin, 40k'ya düşmesin
    Düşmez düşmez merak etme. Balon mu bu düşsün 😅