Konu
Kayıplar ne durumda?
16-11-2021, 14:06:35
#1
bakis
Dün BTC'nin efsanevi düşüşü ile, önemli ölçüde kaldıraçta olan ben baya bir kaybettim. BTC'nin düşüşünden yararlanan var mı? Saat 3'e kadar uyumadım, 3'te 15 dakika uyuyakalmisim. Geldiğimde +%40'de olan poz, -%55 vermiş. İyi forumlar