ne bekliyorsunuz merak ediyorum ? Vur kaç için mantıklı olabilir ... Bu yeni değil , geçmişte de bugünde yarın da hızlı düşüş ve artışlar olabilir. Eth yatırımı yapıyorum '' YATIRIM '' yapıyorum . Evet büyük ciddi kayıp var ancak girişte aldığım tutarın altına düşmedi . Düşebilir de açıkçası sorun değil ancak 2 yıl sonra ya da 5 yıl sonra ne durumda olacağını bilmiyoruz. '' Ben bu yüzden yatırım yapıyorum ''