• 14-11-2021, 22:16:21
    #1
    Merhaba,
    Birkaç arkadaşımdan özel mesajla soru geldiğinden genele hitap edecek şekilde bilgilendirme yapmak istedim.
    Soru şuydu: şimdi ne durumdayız?

    Aşağıda görebileceğimiz üzere, günlükte düşüş trendini kırdıktan sonra retest başarılı oldu. Bu retest aynı zamanda dünkü bir düzeltmesiydi.
    Bu fiyat orta vadeci düşünce yapısında olursam benim için alım seviyesidir. Ufak düzeltmeler gelse de yönün yukarıda olduğu inancındayım.

    Üstümüzdeki 88 ve 94 dirençleri üstünde günlük kapanış ve başarılı retest ile $blok beni mutlu edebilir.

    Ani ve sert düzeltmeler veya destek üzerkapanışlarda yeniden bilgilendirme yapacağım.
    Örneğin 2 gün önce 70’ten alıp 84.500’den satarak bu sayede elimdeki $blok sayısını arttırdım.

    Önemli not: Günlük kapanış fiyatı mor renkteki trendin altına sarkar ise, o noktada elimdeki tüm $blok’ları satarak düşüşün keyfini çıkartırım.

  • 14-11-2021, 22:18:53
    #2
    abi çok hoş anlatıyorsun ama ben fransız gibi okuyorum hiç bir şey anlamıyorum bu coin işlerinden ya
  • 14-11-2021, 22:20:51
    #3
    Elinize sağlık öncelikle babanın hafta kapanışını görmek lazım.
  • 14-11-2021, 22:21:55
    #4
    mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi çok hoş anlatıyorsun ama ben fransız gibi okuyorum hiç bir şey anlamıyorum bu coin işlerinden ya
    Sen yeter ki öğrenmek iste, yarın bilgisayarıma bağlandığında birebir ders veririm. Yanlış anlaşılmasın bir beklentim yok, sen sevdiğim bir kardeşimsin.
  • 14-11-2021, 22:27:43
    #5
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yeter ki öğrenmek iste, yarın bilgisayarıma bağlandığında birebir ders veririm. Yanlış anlaşılmasın bir beklentim yok, sen sevdiğim bir kardeşimsin.
    Cansın abicim düşünmen yeter Çok değerlisin benim için
  • 14-11-2021, 22:33:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam yeri gelmişken araya sıkıştırayım. Şu konuyu ben açmıştım.
    30’a yakın coin’den şu coinlere kadar düştüm.
    Alacağım coinleri minimum 3 sene ellemeyeceğim.
    Hepsine de 5’er bin TL yatırmayı düşünüyorum.

    Siz bu listedeki elemanları rica etsem tane tane anlatır mısınız.
    “Kardeşim şunu alma/al.”, “Ayrıca şuna da bak” gibi.
    dot,
    sol,
    matic,
    bloktopia,
    avax,
    mina,
    twt,
    flux,
    holo,
    staratlas,
    starlink,
    eth & btc.
    ve tamamen gırgırına 50 liralık catgirl 😂
  • 14-11-2021, 22:36:11
    #7
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeri gelmişken araya sıkıştırayım. Şu konuyu ben açmıştım.
    30’a yakın coin’den şu coinlere kadar düştüm.
    Alacağım coinleri minimum 3 sene ellemeyeceğim.
    Hepsine de 5’er bin TL yatırmayı düşünüyorum.

    Siz bu listedeki elemanları rica etsem tane tane anlatır mısınız.
    “Kardeşim şunu alma/al.”, “Ayrıca şuna da bak” gibi.
    dot,
    sol,
    matic,
    bloktopia,
    avax,
    mina,
    twt,
    flux,
    holo,
    staratlas,
    starlink,
    eth & btc.
    ve tamamen gırgırına 50 liralık catgirl 😂
    Al ya da alma deme yetkim yok ama güvendiğim projelerde aldıktan sonra fiyat düştüyse ve uzun vadeli düşünüyorsam, elime para geçtiğinde düşük fiyattan ekleme yaparım ☺
  • 14-11-2021, 22:38:38
    #8
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al ya da alma deme yetkim yok ama güvendiğim projelerde aldıktan sonra fiyat düştüyse ve uzun vadeli düşünüyorsam, elime para geçtiğinde düşük fiyattan ekleme yaparım ☺
    Hocam ben şu an bir nevi piyasa yapıyorum. İşin içinde olanlardan yatırım tavsiyesi alıyorum. Ha tavsiyeyi uygulamak, birazını uygulamak veya başka tavsiyeler ve kendi fikrim ile birleştirmek de en son karar anı oluyor. Bu coinler hakkında deneyimlerinize göre bir yorum almayı çok isterim.
  • 14-11-2021, 23:46:07
    #9
    Bu coinde dikkatli olmanız gerekiyor.Kilitler açıldığında millet bedavaya aldığını , bedavadan biraz pahalı satıyor...
    Geleceği var mı ? Evet var ama kısa vadede gerçekten dikkat edin.Kilitler ne zaman açılıcak takip edin..