Merhaba,
Birkaç arkadaşımdan özel mesajla soru geldiğinden genele hitap edecek şekilde bilgilendirme yapmak istedim.
Soru şuydu: şimdi ne durumdayız?
Aşağıda görebileceğimiz üzere, günlükte düşüş trendini kırdıktan sonra retest başarılı oldu. Bu retest aynı zamanda dünkü bir düzeltmesiydi.
Bu fiyat orta vadeci düşünce yapısında olursam benim için alım seviyesidir. Ufak düzeltmeler gelse de yönün yukarıda olduğu inancındayım.
Üstümüzdeki 88 ve 94 dirençleri üstünde günlük kapanış ve başarılı retest ile $blok beni mutlu edebilir.
Ani ve sert düzeltmeler veya destek üzerkapanışlarda yeniden bilgilendirme yapacağım.
Örneğin 2 gün önce 70ten alıp 84.500den satarak bu sayede elimdeki $blok sayısını arttırdım.
Önemli not: Günlük kapanış fiyatı mor renkteki trendin altına sarkar ise, o noktada elimdeki tüm $blokları satarak düşüşün keyfini çıkartırım.