• 11-11-2021, 00:19:21
    #1
  • 11-11-2021, 00:21:00
    #2
    Kısa vade için birşey diyemem ama güzel bir param olsa bir kısmıyla alıp şöyle 2-3yıl beklerdim eth potansiyeli ve geleceği yüksek bir coin eth 2.0 güncellemesi geldikten sonra herşey dahada farklı olacak diye düşünüyorum (YTD)
  • 11-11-2021, 00:25:55
    #3
    Şaka gibi canlıcanlı düşüş seyrediyoruz, kısa vade işlem yapanlar üzgün
  • 11-11-2021, 00:26:39
    #4
    Battı balık yan gider
  • 11-11-2021, 00:31:40
    #5
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Arkadaşlar Çinde'ki büyük bir emlak şirketi Evergrende battı iflasa hazırlanıyor haber daha tam düşmedi, bu yüzden piyasalar düşüş trendine geçti. Eylül ayında borç ödemesi için ilave süre istemişti, maalesef ödeyememiş. Dikkatli olun piyasada ne olacağı belli değil, çok aşağı çekeceğini düşünmesemde her şey olabilir.
    Kaynak: https://www.internethaber.com/evergr...r-2218558h.htm
  • 11-11-2021, 00:32:28
    #6
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Çinde'ki büyük bir emlak şirketi Evergrende battı iflasa hazırlanıyor haber daha tam düşmedi, bu yüzden piyasalar düşüş trendine geçti. Eylül ayında borç ödemesi için ilave süre istemişti, maalesef ödeyememiş. Dikkatli olun piyasada ne olacağı belli değil, çok aşağı çekeceğini düşünmesemde her şey olabilir.
    Kaynak: https://www.internethaber.com/evergr...r-2218558h.htm
    Nedir bu çinlilerden çektiğimiz böyle
  • 11-11-2021, 00:33:33
    #7
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir bu çinlilerden çektiğimiz böyle
    Vallaha öyle hava yağmur olsa orada Borsa oynuyor, o duruma geldik.
  • 11-11-2021, 01:19:40
    #8
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha öyle hava yağmur olsa orada Borsa oynuyor, o duruma geldik.
    Çinde emlak şirketi batıyor zararı ben ediyorum
  • 11-11-2021, 07:52:08
    #9
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa vade için birşey diyemem ama güzel bir param olsa bir kısmıyla alıp şöyle 2-3yıl beklerdim eth potansiyeli ve geleceği yüksek bir coin eth 2.0 güncellemesi geldikten sonra herşey dahada farklı olacak diye düşünüyorum (YTD)
    Zamanında alan aldı hocam.10 yıl sonra belki dediğiniz olur.Bence şu anda piyasayı sıkı takip edip al sat yapmak lazım.Dün örneğin shiba -12 yaptı gece.Bu sabah toplamış -2,3 arası gidip geliyor.-12 den alım yapsaydın sabah satsan kâr yapmıştınız.2,3 gündür böyle gidiyor.