Kısa vade için birşey diyemem ama güzel bir param olsa bir kısmıyla alıp şöyle 2-3yıl beklerdim eth potansiyeli ve geleceği yüksek bir coin eth 2.0 güncellemesi geldikten sonra herşey dahada farklı olacak diye düşünüyorum (YTD)
Zamanında alan aldı hocam.10 yıl sonra belki dediğiniz olur.Bence şu anda piyasayı sıkı takip edip al sat yapmak lazım.Dün örneğin shiba -12 yaptı gece.Bu sabah toplamış -2,3 arası gidip geliyor.-12 den alım yapsaydın sabah satsan kâr yapmıştınız.2,3 gündür böyle gidiyor.