• 02-11-2021, 19:01:37
    #1
    Merhaba,
    Elinde ETH bulunan arkadaşlar "ne zaman satmalıyım" diye düşünülerse aşağıdaki grafiği fikir edinebilirler.

    4 saatlik grafiğe göre şekilde belirttiğim üzere bir yükseliş trendi mevcut.

    Peki Nerede Satarım?
    1. Aşama : trendin altında bir adet 4 saatlik mum kapatmalı.
    2. Aşama : trendin altında kaldığında Tillson'u aşağı kesmeli.
    3. Aşama : trendin altında kaldıktan sonra tekrar giriş yapmak üzere test edip geri çekilirse, yani başarısız olursa.

    Bu 3 aşama gerçekleşirse elimdeki Etherium'ları satmalıyım.

    Elimde Şuan ETH Yok, Ne Zaman Alsam İyi Olur?
    - Mum barlar yükselen trendin dip noktasını bir defa test edip tepki alarak yeşil mum yakarsa orası benim alış bölgemdir. %3-5 altına stop koymak şartı ile.

    Not: Yukarıda belirttiğim alış - satış sistemini neredeyse tüm ürünler için uyguluyor ve çok yüksek ihtimal ile başarılı oluyorum.

    Herkese bol kazançlar.

  • 02-11-2021, 19:06:01
    #2
    Peki bu 3 aşamayı tahmini ne zaman görür? Yılbaşından sonra mı
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-11-2021, 19:12:44
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu 3 aşamayı tahmini ne zaman görür? Yılbaşından sonra mı
    Mum barların her birinin 4 saati temsil ettiğini göz önünde bulundurursak 3 adımın gerçekleşmesi minimum 12 saate tekabül ediyor.
  • 02-11-2021, 19:24:29
    #4
    hocam güzel bilgilendirme teşekkürler.

    daha devam ederse, altcoinlerde güzel kıpırdama gelebilir.
  • 02-11-2021, 19:25:50
    #5
    Sanırım 10.000 $ a programlandı bu boğa sezonu süresince.. Yinede yanılıyor olabilirim.
  • 02-11-2021, 19:50:18
    #6
    HUOBİ de anket vardı eth nin 5K doları ne zaman olacağını tahmin edene 1 adet ETH verecekti hesabı olanlar anket duruyor ise doldursun