Merhaba,
Elinde ETH bulunan arkadaşlar "ne zaman satmalıyım" diye düşünülerse aşağıdaki grafiği fikir edinebilirler.

4 saatlik grafiğe göre şekilde belirttiğim üzere bir yükseliş trendi mevcut.

Peki Nerede Satarım?
1. Aşama : trendin altında bir adet 4 saatlik mum kapatmalı.
2. Aşama : trendin altında kaldığında Tillson'u aşağı kesmeli.
3. Aşama : trendin altında kaldıktan sonra tekrar giriş yapmak üzere test edip geri çekilirse, yani başarısız olursa.

Bu 3 aşama gerçekleşirse elimdeki Etherium'ları satmalıyım.

Elimde Şuan ETH Yok, Ne Zaman Alsam İyi Olur?
- Mum barlar yükselen trendin dip noktasını bir defa test edip tepki alarak yeşil mum yakarsa orası benim alış bölgemdir. %3-5 altına stop koymak şartı ile.

Not: Yukarıda belirttiğim alış - satış sistemini neredeyse tüm ürünler için uyguluyor ve çok yüksek ihtimal ile başarılı oluyorum.

Herkese bol kazançlar.