• 27-10-2021, 14:58:47
    #1
    Evet arkadaşlar,
    Bugünkü düzeltmenin ardından %100 nakite geçip beklemeye aldım.
    Btc şuan yükseliş trend çizgisinin alt noktasına doğru ilerliyor. Yani soluğu 57K’da alabilir gibi.

    Bildiğimiz üzere BTC %5 salınca altlar %30 salıyor, bu durumlarda altlardan ne kadar hızlı çıkarsak o kadar iyi oluyor ki neyse fazla zarar etmeden trenden atladım.

    Eee uzman treydır arkadaşlar, gidişat ne olur sizce?

    Edit: Doge 0,2170 desteğinden döndü.

  • 27-10-2021, 15:00:08
    #2
    Düzeltmeyi fırsat olarak görüyorum her zaman zaten bizim sistemde düşüşte alttan topladı bugün
  • 27-10-2021, 15:01:24
    #3
    Ekstra alım yaptım bende burdan çıkmak pek mantıklı degil gibi
  • 27-10-2021, 15:03:25
    #4
    Normalde btc düşerse solana çıkışa geçerdi bugün tek direnen shiba gibi. Düşüşte binance'ın bakımınında etkisinin olduğunu düşünüyorum pek uzun sürmez bu kırmızılık
  • 27-10-2021, 15:04:01
    #5
    dominance yine artmasza, btc ile birlikte altlar salmaz.
  • 27-10-2021, 15:05:54
    #6
    bu düzeltme 53-54 gibi olabilir.. diyorlar
  • 27-10-2021, 15:07:25
    #7
    yine herkes uzman falan filan
  • 27-10-2021, 15:08:48
    #8
    Bu düzeltmenin gelmesi gerekiyordu bitcoin çok sağlıksız bir şekilde yükselişini sürdürüyordu. Ben bu düşüşün ardından 70k geleceğini düşünüyorum. Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 27-10-2021, 15:08:56
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    düzeltme olmadan devamlı çıkması beklenemezdi. dün nakite geçmeyi düşündüm paranın düzlemesini bekledim çok az bir şey kalmıştı. az bir miktar için bekledik fazlasından olduk benim için sorun yok ama bekledikçe hep kardayım. alttan ekleriz en fazla. çok bir zararım yok shiba sağolsun. şimdi 30 k cılar gelir forumlara