Evet arkadaşlar,
Bugünkü düzeltmenin ardından %100 nakite geçip beklemeye aldım.
Btc şuan yükseliş trend çizgisinin alt noktasına doğru ilerliyor. Yani soluğu 57K’da alabilir gibi.

Bildiğimiz üzere BTC %5 salınca altlar %30 salıyor, bu durumlarda altlardan ne kadar hızlı çıkarsak o kadar iyi oluyor ki neyse fazla zarar etmeden trenden atladım.

Eee uzman treydır arkadaşlar, gidişat ne olur sizce?

Edit: Doge 0,2170 desteğinden döndü.