düzeltme olmadan devamlı çıkması beklenemezdi. dün nakite geçmeyi düşündüm paranın düzlemesini bekledim çok az bir şey kalmıştı. az bir miktar için bekledik fazlasından olduk

benim için sorun yok ama bekledikçe hep kardayım. alttan ekleriz en fazla. çok bir zararım yok shiba sağolsun. şimdi 30 k cılar gelir forumlara