• 26-10-2021, 21:53:55
    #10
    2 3 ay önce 250 tl ile ilk aldigim coin. Şuan 1500 tl olmuş. Tabi ki sevinmem yerine keşke 10k atsam diyorum.
  • 27-10-2021, 08:56:44
    #11
    Edit 3600TL olmuş
  • 27-10-2021, 09:02:48
    #12
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde hiçbir coine yorum yapma taraftarı değilim hocam ama shiba nedense bana biraz şişirme geliyor tabi herkesin kendine göre yorumlamaları var ama benim düşüncem nedense böyle. Bir ayı'da patlar gibime geliyor
    aynı şeyi yıllar önce 2017 de doge içinde dediler şaka parası vs. bundan bişey çıkmaz sonra 2017 de 0,00024 centten almayanlar 0,70 dolar olduğunu görünce tüh demeye başladı : ) 4 yılda 2916 kat kazandırmış yani 2017 de 1000 TL'lik bir doge alan adam eğer nisan mayıs 2021 de sattıysa 2 milyon 900 bin TL gibi bir para kazanmış oldu.
  • 27-10-2021, 09:16:52
    #13
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 TL 3000 olmuş. 1 TL olana kadar el sürmek yok 7,5 milyon TL
    1 TL malesef olmaz.Şuanki kur ile 1 TL 0,1 Dolar yapıyor.
    Shiba şuanda dolaşımda 394 Trilyon adet mevcut. Buda 0,1$ olur ise 39,4 Trilyon dolar piyasa değerine ulaşacağı anlamına gelir.
    39,4 Trilyon Dolar'ın ne kadar büyük bir mebla olduğunu anlamanız için 1/2 örneklendirme yapayım.

    Altın'ın piyasa değeri 10 Trilyon Dolar
    Bitcoin'in piyasa değeri 1,15 Trilyon Dolar
    Ethereum'un piyasa değeri 506 Milyar Dolar
    Tesla'nın piyasa değeri 1 Trilyon Dolar
    Apple'nin piyasa değeri 2,4 Trilyon Dolar

    Yanlış hatırlamıyosam daha piyasaya sürülmeden önceki +500 Trilyon adet Vitalik Buterin'in hesabına atılarak Burn edilmişti, şuanda dolaşımda olan adet insanların cüzdanında.
    İnsanların Coinlerini büyük çapta Burn yapamıyacaklarına göre dolaşımdaki adedin çok büyük değişiklikler göstereceğini düşünmüyorum.
    Artık her transferde %10'u burn gibisinden bişey olduğunu düşünün.Kimsa başka cüzdana transfer etmez.
  • 27-10-2021, 09:39:00
    #14
    Şu an yükselişe aldanıp herkes yüksek paralarla giriyor. Bence bir yerden sonra salacak millet 2 sene bekleyecek eski haline gelse de satsak diye... Hiç bir coin sürekli yükselmez.