SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde hiçbir coine yorum yapma taraftarı değilim hocam ama shiba nedense bana biraz şişirme geliyor tabi herkesin kendine göre yorumlamaları var ama benim düşüncem nedense böyle. Bir ayı'da patlar gibime geliyor
aynı şeyi yıllar önce 2017 de doge içinde dediler şaka parası vs. bundan bişey çıkmaz sonra 2017 de 0,00024 centten almayanlar 0,70 dolar olduğunu görünce tüh demeye başladı : ) 4 yılda 2916 kat kazandırmış yani 2017 de 1000 TL'lik bir doge alan adam eğer nisan mayıs 2021 de sattıysa 2 milyon 900 bin TL gibi bir para kazanmış oldu.