jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 TL 3000 olmuş. 1 TL olana kadar el sürmek yok 7,5 milyon TL
1 TL malesef olmaz.Şuanki kur ile 1 TL 0,1 Dolar yapıyor.
Shiba şuanda dolaşımda 394 Trilyon adet mevcut. Buda 0,1$ olur ise 39,4 Trilyon dolar piyasa değerine ulaşacağı anlamına gelir.
39,4 Trilyon Dolar'ın ne kadar büyük bir mebla olduğunu anlamanız için 1/2 örneklendirme yapayım.

Altın'ın piyasa değeri 10 Trilyon Dolar
Bitcoin'in piyasa değeri 1,15 Trilyon Dolar
Ethereum'un piyasa değeri 506 Milyar Dolar
Tesla'nın piyasa değeri 1 Trilyon Dolar
Apple'nin piyasa değeri 2,4 Trilyon Dolar

Yanlış hatırlamıyosam daha piyasaya sürülmeden önceki +500 Trilyon adet Vitalik Buterin'in hesabına atılarak Burn edilmişti, şuanda dolaşımda olan adet insanların cüzdanında.
İnsanların Coinlerini büyük çapta Burn yapamıyacaklarına göre dolaşımdaki adedin çok büyük değişiklikler göstereceğini düşünmüyorum.
Artık her transferde %10'u burn gibisinden bişey olduğunu düşünün.Kimsa başka cüzdana transfer etmez.