• 05-09-2021, 14:04:17
    #1
    Merhaba karşınızda Boby , Boby Alkolik bir trader , İşlemlerini ayık kafayla yapamayan boby NFT Serisine ulaşmak için
    Open Sea : https://opensea.io/collection/bobyclub Adresinden ulaşabilirsiniz.
    twitter: Twitter.com/cryptobobyy

    Destek amaçlı Platform kullanmayı bilen arkadaşların Favoriye eklemeleri bizi mutlu edecektir... İyi forumlar Boby coin avına kaçar.
  • 05-09-2021, 14:19:10
    #2
    rarible mi opensea mı? sence bende sanat eserlerim ile giriş yapacağım sence nereden başlamalıyım?
  • 05-09-2021, 14:23:23
    #3
    Çok iyi olmuş. Biraz daha toplumsal olsaydı daha kolay giderdi. Alkolik vs olması biraz sıkıntı 😂
  • 05-09-2021, 14:27:05
    #4
    BUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rarible mi opensea mı? sence bende sanat eserlerim ile giriş yapacağım sence nereden başlamalıyım?
    Opensea bence daha iyi bir tercih ve yaygın kullanılıyor.
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olmuş. Biraz daha toplumsal olsaydı daha kolay giderdi. Alkolik vs olması biraz sıkıntı 😂
    teeşekkür ederiz
    boby bu işi Likide olarak öğrendi Vadelide işlem açan kesmi temsil ediyor .D
  • 05-09-2021, 15:09:27
    #5
    Güzel olacak.
    Baya güzel olmuş elinize sağlık, başka hareket yada animasyon versiyonunu da çıkarırsanız mutlaka satılır diye düşünüyorum.
  • 05-09-2021, 17:02:58
    #6
    selam harika olmuş bence, başarılar dilerim
  • 07-09-2021, 01:07:51
    #7
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya güzel olmuş elinize sağlık, başka hareket yada animasyon versiyonunu da çıkarırsanız mutlaka satılır diye düşünüyorum.
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam harika olmuş bence, başarılar dilerim
    güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 10-09-2021, 13:50:17
    #8
    [QUOTE=Supersonic;1080896570]Opensea bence daha iyi bir tercih ve yaygın kullanılıyor.

    peki ilk giriş ücretini ödedikten sonra yükleyeceğim NFTlere ücret ödüyormuyum ? ben koleksiyon yapıp örneğin 100 tane yükleyeceğim bunların her biri için ücret ödemem gerekiyormu