[QUOTE=Supersonic;1080896570]Opensea bence daha iyi bir tercih ve yaygın kullanılıyor.
peki ilk giriş ücretini ödedikten sonra yükleyeceğim NFTlere ücret ödüyormuyum ? ben koleksiyon yapıp örneğin 100 tane yükleyeceğim bunların her biri için ücret ödemem gerekiyormu