• 15-07-2021, 21:15:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bence sakladığı bir çok şey var gibime geliyor. Zamanla herşey belli olur yazık şu duruma..
  • 15-07-2021, 21:26:31
    #11
    Kesin bu kelimeleri medya uyduruyo tosunun soyledigi felan yok, birkac gun once de odeme yapacagini yazmislardi 10a katladigini vs.
  • 16-07-2021, 00:21:42
    #12
    Bence tosuncugun arkasında bir siyaset adamı var. Paraları o aldı buda günah keçisi oldu.
    Şimdide tosuncuk paralar onda, alacaklarım var diyerek kendini temize çıkarmaya çalışıyor. Ancak tosun bey dünya o kadar mazlum değil.
  • 16-07-2021, 00:57:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosyasında gizlilik kararı var zaten haber yasağı var mı bilmiyorum 6 temmuz da dosyaya gizlilik geldi ama
    onu diyorum hocam zaten bak izle yakın zamanda thodexcide gelecek ve aynı şeyler olacak. Adamın esamesi anılmıyor.
  • 16-07-2021, 01:01:30
    #14
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu diyorum hocam zaten bak izle yakın zamanda thodexcide gelecek ve aynı şeyler olacak. Adamın esamesi anılmıyor.
    Her büyük olay öyle zaten yasak koyduruyorlar ana akım medya duyuramıyorum böyle forumlar sitelerde onda da üst e çıkarsa direk kişilik hakları filan engelleniyor mahkemece 1 başvuru ile erişim o sayfaya sonra sahibi de konuyu içeriği siliyor filan bu çoğu büyük olayda yaşadık yaşayacağız maalesef
  • 16-07-2021, 01:02:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her büyük olay öyle zaten yasak koyduruyorlar ana akım medya duyuramıyorum böyle forumlar sitelerde onda da üst e çıkarsa direk kişilik hakları filan engelleniyor mahkemece 1 başvuru ile erişim o sayfaya sonra sahibi de konuyu içeriği siliyor filan bu çoğu büyük olayda yaşadık yaşayacağız maalesef
    isteyen yanlışta anlayabilir isteyen istediği yere şikayette edebilir ama 1 tl de dahi gözleri var ülkeyi ticarethane gibi kullanıyorlar.
  • 16-07-2021, 01:04:20
    #16
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteyen yanlışta anlayabilir isteyen istediği yere şikayette edebilir ama 1 tl de dahi gözleri var ülkeyi ticarethane gibi kullanıyorlar.
    +rep