HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her büyük olay öyle zaten yasak koyduruyorlar ana akım medya duyuramıyorum böyle forumlar sitelerde onda da üst e çıkarsa direk kişilik hakları filan engelleniyor mahkemece 1 başvuru ile erişim o sayfaya sonra sahibi de konuyu içeriği siliyor filan bu çoğu büyük olayda yaşadık yaşayacağız maalesef
isteyen yanlışta anlayabilir isteyen istediği yere şikayette edebilir ama 1 tl de dahi gözleri var ülkeyi ticarethane gibi kullanıyorlar.