• 01-07-2021, 23:16:47
    #1
    Sponsorluk anlaşması yaptığımız firmaların yaptığı yanlış politikadan dolayı ve reklam karşılığı ödenen tokenleri in hemen satılmasından dolayı delist olmuştur.
  • 01-07-2021, 23:30:25
    #2
    [QUOTE=VanPark;1080463143]






    * Kurucu Üyeleri Kişisel bilgilerini WhitePaper'da açık ve şeffaf bir şekilde yayınlamışlar.

    Hocam konu baltalamak gibi bir amacım yok ama whitepaper da sadece kim oldukları kısaca işleri var eğer arkadaşlara ulaşabiliyorsanız linkedin hesaplarını yayınlayıp linkedin hesaplarında da bu projede geliştirici olduklarını yazsınlar. Kusura bakmayın son zamanlarda insanların art niyetleri çok arttığı için ve bu toplanan bağışların hesaplarını soramayacağımız için yapılan bağışların boşa gitmesi çok üzücü olur. Arkadaşlar eğer düzenlemeleri yapar ise konuyu tekrardan açabilirsiniz o yüzden özür dileyerek @Report;
  • 01-07-2021, 23:32:47
    #3
    [QUOTE=yataydeli;1080463222]
    VanPark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle






    * Kurucu Üyeleri Kişisel bilgilerini WhitePaper'da açık ve şeffaf bir şekilde yayınlamışlar.

    Hocam konu baltalamak gibi bir amacım yok ama whitepaper da sadece kim oldukları kısaca işleri var eğer arkadaşlara ulaşabiliyorsanız linkedin hesaplarını yayınlayıp linkedin hesaplarında da bu projede geliştirici olduklarını yazsınlar. Kusura bakmayın son zamanlarda insanların art niyetleri çok arttığı için ve bu toplanan bağışların hesaplarını soramayacağımız için yapılan bağışların boşa gitmesi çok üzücü olur. Arkadaşlar eğer düzenlemeleri yapar ise konuyu tekrardan açabilirsiniz o yüzden özür dileyerek @Report;

    kurucu üyeleri ile tanıştım proje sayesinde. hoşuma gittiği için belki bende destek olabilirim diye katıldım ekibe. "inkedin hesaplarını yayınlayıp linkedin hesaplarında da bu projede geliştirici olduklarını yazsınlar." bu uyarınızıda iletiyorum kendilerine



    Edit : @yataydeli;hepsine yazdırıyorum tek tek büyümek istiyorsak güven vermeliyiz ki projeye ne kadar inandığımız ve değer verdiğimiz belli olsun diye.
  • 02-07-2021, 03:35:25
    #4
    %10 arz yakımı bence çok az hocam.

    "
    Kaybetme Korkusu Yok
    Amacı sadece insanlara yüksekten token satmak olan projelerin aksine, pay oranları ve profesyonellerce hazırlanmış olan yol haritamızdan tüm hareketleri şeffaf olarak takip edebilirsiniz"


    Şeklinde ibare var bana amatörce geldi. Sitedeki görseller başka yerlerden alınmış.


    Arz 250m sürecez diyorlar tokenomik kısmında 250m piyasaya sürülecek geri kalan 250m kendilerine dağılacak. Yani arzın yarısı kendilerinde hala ve kitli değil.


    Mainnet'i nasıl yapacaklar merakla bekliyorum


    Not: konu baltalamak değildir. Bilgilendirme postu olduğu için gördüğüm eksi kısımları yazdım
  • 02-07-2021, 09:49:54
    #5

    Kilitli değil hocam. Sanırım whitepaper denilen pdf dosyasını okumadınız. Projeden çok sma anlatılmış zaten o ayrı konu. Ayrıca listelenme için istenilen ücretleri biliyorum emin olabilirsiniz ben olsam da bu kadar amatör bir ponzi kurmazdım. Bu arada blockchain yazmak öyle ucuz birşey değil %15lik kesim standart bir bep20 tokenına blockchain yaptırtmaz.
  • 02-07-2021, 09:58:11
    #6
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kilitli değil hocam. Sanırım whitepaper denilen pdf dosyasını okumadınız. Projeden çok sma anlatılmış zaten o ayrı konu. Ayrıca listelenme için istenilen ücretleri biliyorum emin olabilirsiniz ben olsam da bu kadar amatör bir ponzi kurmazdım. Bu arada blockchain yazmak öyle ucuz birşey değil %15lik kesim standart bir bep20 tokenına blockchain yaptırtmaz.

    Projenin alt yapısında bulunuyorum zaten wp yi ben yazdım. Ama sanırım dikkat etmediniz projenin kendisi zaten sma ve zolgensma denen bir ilaç o ilacı yazmadan önce sma nedir diye bilgi vermek gerekmez mi.

    Problem
    Problemin tedavisi
    Amaç

    Wp yazılırken dikkat edilmesi gereken herşeye dikkat ettim.

    Son olarak kendiniz söylüyorsunuz. Binance listeleme fiyatını biliyorum. Blockchain maliyetini vb. Peki bunlar nasıl karşılanır bunlar için kaynak gerekli ve dağıtımda ayrılan kaynak onlar için. %15 bizim için yeterli gerektiğinde kurucu üyeler 3 ay sonra cüzdan kilitleri açıldığında gerekli masraflar onlardan alınır. Buda ilk sorduğunuz sorunun cevabı oluyor sanırım.

    Ayrıca kilitli
    https://dxsale.app/app/pages/dxlock?chain=BSC burdan sorgulayabilirsiniz.