%10 arz yakımı bence çok az hocam.
"
Kaybetme Korkusu Yok Amacı sadece insanlara yüksekten token satmak olan projelerin aksine, pay oranları ve profesyonellerce hazırlanmış olan yol haritamızdan tüm hareketleri şeffaf olarak takip edebilirsiniz"
Şeklinde ibare var bana amatörce geldi. Sitedeki görseller başka yerlerden alınmış.
Arz 250m sürecez diyorlar tokenomik kısmında 250m piyasaya sürülecek geri kalan 250m kendilerine dağılacak. Yani arzın yarısı kendilerinde hala ve kitli değil.
Mainnet'i nasıl yapacaklar merakla bekliyorum
Not: konu baltalamak değildir. Bilgilendirme postu olduğu için gördüğüm eksi kısımları yazdım