• 14-06-2021, 01:14:16
    #1
    Arkadaşlar daha öncede diğer arkadaşlardan istenilen belgeler bendende isteniyor. 100.000 tl lik transfer yaptım, muhtemelen o yüzden.

    1. Mesleğiniz ve kaç yıldır bu meslekte görev aldığınız:

    2. Gelir kaynağınıza, aylık gelirinize ilişkin bilgi ve belgeler:
    (Maaş bordrosu, Serbest meslek yapıyorsanız ilişkili olduğunuz firma ismi, Diğer Gelir Kaynakları: Gayri menkul kirası, Yatırım Hesabı, Faiz, Hisse senedi vb.)

    Ben çalışmıyorum ailemin yastıkaltı altınlarını bozdurup btc aldım. Ne yazmam gerekiyor bu 2. Seçeneğe. Vergi alacaklarsa alsınlarda ne bu şimdi yani?

    Afedersiniz belki mabadımı satıp kazandım bu paraları size ne?
    Mabadımı satıp kazandım mı diyeyim?
  • 14-06-2021, 01:16:09
    #2
    Tek seferde 100k transfermi ettiniz yoksa parça parça mı?
  • 14-06-2021, 01:16:28
    #3
    D-landırıcılık yapanlara vs karşı bu tarz şeyler isteniyor. Sonuçta nispeten büyük rakamlar.
  • 14-06-2021, 01:18:09
    #4
    Tek başına şu muamele o firmadan tüm parayı çekip yabancı firmalara geçmek için yeterli sebep.
  • 14-06-2021, 01:18:09
    #5
    sırf bu yüzden bende hesabımı kapattım
  • 14-06-2021, 01:18:19
    #6
    sizde yazın begenmiyorsanız parayı geri çekip başka borsaya yatırayım diye
  • 14-06-2021, 01:19:45
    #7
    Merhaba,

    hocam bu tür nispeten büyük rakamlarda bir takım soruşturmaların yapılmasını doğru buluyorum. Sistem içindeki kirliliği bir nebze kontrol altına alacaktır. Soruya gelecek olursak doğru şekilde beyan vermenizi öneririm. Geliriniz yok ise o şekilde belirtin, gerekirse firmayla iletişime geçerek durumu ve ne tür bir beyan vermeniz gerektiği bilgisini alın.
  • 14-06-2021, 01:23:32
    #8
    türk sitelerine güvenmiyorum hiç artık böyle şeylerde nasıl yatırabiliyorsunuz valla hayret ediyorum
  • 14-06-2021, 01:24:23
    #9
    Tek seferde gerçekleştirdim. Birde saçmalık şu; 75.000 TL üstü takibe giriyormuş. Bir insan artniyetli olsa zaten buna dikkat eder. Ben btctürk'teki yatırımımı soğuk cüzdana çektim, o yüzden böyle bir mail geldi.
    Hayır yani alnım ak ama oraya o iş nasıl yazılır bilmiyorum.
    Direk baba parası yiyorum o parayı mı yatırıyorum yazıcam anlamadım gitti.